مصاحبه آرشیو خبر ها
وقتی به یووه آمدم ، از صعود از گروه هم مطمئن نبودند

وقتی به یووه آمدم ، از صعود از گروه هم مطمئن نبودند

ماسیمیلیانو آلگری، در سالگرد انتخابش به عنوان سر مربی یوونتوس مصاحبه ای با نشریه ی گاتزتا دلااسپورت انجام داد و در آن در مورد خریدها و اهداف یوونتوس در فصل جاری گفت:

 

از روز اولی که مسئولیت تیم را بر عهده گرفتم، قدم های رو به جلوی فراوانی برداشته ایم. این یووه از لحاظ اعتماد به نفس پیشرفت کرده است سال اول حضورم از ترس اینکه حتی از دور گروهی لیگ قهرمانان صعود نکنیم، بدبینی بی نهایت بالا و درجه ی بسیار ترسناکی از منفی گرایی وجود داشت، اما از آنجا به بعد در طول سفری که منجر به افزایش اعتماد به نفسمان شد ، پیش رفتیم. تیمی که از موفقیت های فراوان می آید باید دوباره با قدرت ذهنی صحیح و بدون تکبر کارش را شروع کند.

 

آلگری با بازیکنان ایتالیایی و فرانسوی که با ناامیدی از یورو 2016 برمی گردند چطور بخورد می کند؟

 

ایتالیا سزاوار حذف شدن نبود و این جور باخت واقعا آزاردهنده است. اما فوتبال به این علت که به شما فرصت می دهد تا بازگردید و دوباره برنده شوید شگفت انگیز است. اگر ببینم کسی افسرده است، به او اجازه می دهم کمی بیشتر به تعطیلات برود.

 

افراد تازه وارد جدیدی در این فصل به تیم اضافه شده اند، بعد از 5 قهرمانی پیاپی یوونتوس بدون شک به دنبال قهرمانی در اروپاست:

 

دنی آلوز خصوصیات فنی و تجربه ی ارزشمندی دارد، به همراه استفان لیختشتاینر ما در کناره ها از قدرت هجومی بالایی برخورداریم. پیانیچ هم در پست مقابل مدافعان (رجیستا) و هم به عنوان ترکوارتیستا می تواند بازی کند. او هرکاری می تواند انجم دهد چرا که به شکلی بی نقص فوتبال را می شناسد، به همین خاطر برای بازی کردن در هیچ نقطه ای از زمین مشکل ندارد. او تنها 26 سال دارد و در نتیجه حتی از این بیشتر می تواند پیشرفت کند. ما پائولو دیبالا را از قبل می شناسیم، او مهارت فوق العاده ای دارد و اهدافش بسیار روشن است: او می خواهد به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود. حالا اینکه بگویم هنوز به 2 و یا 3 بازیکن نیاز داریم ناعادلانه است، به خصوص که نمی خواهم در مورد نقل و انتقالات صحبت کنم، اما باشگاه دارد به خوبی کار می کند و می داند که ما نیاز به گزینه های جایگزین داریم. ایا این قوی ترین تیم یوونتوسی است که داشته ام؟ هر تیمی متفاوت است، اما این یکی بسیار قوی است و من خوشبختم که ستارگان فوق العاده ای را در تیمم دارم.

 

حالا یک جزء پازل کم است، یک مهاجم بزرگ مثل هیگواین...

 

پیانیچ گفته است که اگر هیگواین یووه را انتخاب کند تعجب نخواهد کرد؟ خب، این باشگاه حالا اهداف دیگری دارد و پس این رویکرد قابل فهم است فصل دشواری خواهد بود، چرا که هم در ایتالیا و هم در اروپا استانداردهای افزایش پیدا کرده است، آیا در بین هواداران سرخوشی می بینم؟ سرخوشی نمک زندگی است، بدون آن شما نمی توانید خوب کار کنید.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: